Cennik:

Audyt sklepu internetowego

od 1500 zł
Kompleksowy audyt sklepu internetowego. Sprawdzenie UX, kwestii technicznych działania serwisu, ścieżek zakupowych, SEO, Sprawdzenie trzech wielkości ekranów (laptop, tablet, mobile). Diagnoza wraz z wyszczególnieniem proponowanych zmian.

Audyt strony internetowej

od 800 zł
Cena uzależniona od wielkości badanej strony internetowej. Kompleksowy audyt strony internetowej, UX, SEO.

Landing Page

od 1300 pln
Langing Page z konwersją na kontakty, bez możliwości ecommerce i integracji z systemem email marketing.

Landing Page z ecommerce

od 2500 pln
Landing z możliwością zakupu i bramką płatniczą, dodatkowo płatne opcja na integrację z email marketingiem (zbieranie leadów).

Projekt graficzny na nośnik reklamy zewnętrznej OPCJA 1

od 300 pln
Bez wykonania prac kreatywnych, poskładanie projektu z materiałów Zleceniodawcy. Plik produkcyjny.

Projekt graficzny na nośnik reklamy zewnętrznej OPCJA 2

od 600 pln
Przygotowanie kreacji według wytycznych Zleceniodawcy. Zakup materiałów stockowych. Plik produkcyjny.

Utworzenie wpisu blogowego – AI

od 400 pln
Wpis utworzony przy wykorzystaniu narzędzi AI, narzędzi do analityki SERP i SEO. Wpis zawiera przygotowanie materiałów graficznych (zakup i obróbka materiałów stockowych).

Wykonanie sklepu internetowego

od 6 000 zł
Cena uzależniona ilości produktów, ilości integracji, dodatkowych funkcjonalności.

Wykonanie strony internetowej – rozmiar L

od 7000 pln
Rozbudowany serwis internetowy, zawierający kilkadziesiąt podstron, katalog produktów/usług, integracje z systemami mailingowymi, jedną wersję językową (PL).

Tytuł projektu:

Poprawa konkurencyjności firmy, utrzymanie istniejących miejsc pracy i stworzenie nowego miejsca pracy w branży reklamowej w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2

Wartość całkowita projektu:

892 409,28 zł

Wartość dofinansowania:

616 705,60 zł

Źródło dofinansowania:

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Program:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

Działanie/ poddziałanie:

3.2 Innowacje w MŚP

Cel i krótki opis projektu:

Celem projektu jest poprawa konkurencyjności, stworzenie nowego 1 miejsc pracy i utrzymanie istniejących w firmie działającej w branży reklamowej, w związku zagrożeniami powstałymi w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2. Dzięki projektowi możliwe będzie stworzenie nowej usługi w przedsiębiorstwie polegającej na wykonywaniu usługi instalacji banerów reklamowych oraz innych zleconych instalacji za pomocą 29 m. podnośnika koszowego, dzięki czemu firma nie tylko poszerzy swój obszar działania, ale także zagospodaruje potencjał rozwojowy wynikający z szerokiej grupy klientów obsługiwanych obecnie przez Wnioskodawcę. Realizacja projektu przełoży się na stworzenie dodatkowego źródła przychodów
w firmie stanowiącego alternatywę dla niestabilnej sytuacji w branży reklamowej. W ramach projektu zostanie stworzony dla
potrzeb firmy program zarządzający działalności przedsiębiorstwa i umożliwiający pracę zdalną.

Termin realizacji:

2020-09-01 – 2021-08-31

Zmieniamy naszą stronę internetową

Przepraszamy,  jesteśmy w trakcie zmiany naszego serwisu internetowego.

Część stron, linków czy poszczególnych elementów serwisu jeszcze nie działa prawidłowo.